6 augusti.

dagarna rullar förbi, jag hänger i älvkarleby och jobbar lite.
räknar ner dagarna till måndag när jag äntligen får sätta mig på tåget till skåneland.

hinner inte med så mycket mer än jobb och träning på dagarna, åkte inlines igår efter jobbet sen
blev det mat och mys hos kusin ida i nya lyan.
ikväll har jag match, peppat!! ska bli roligt!

förövrigt skulle jag göra vad som helst för att få ett jobb nu, så jävla trött på det här.
och idag fick arbetsförmedlingen ännu fler minus av mig än tidigare.
ursäkta mitt uttryck, hatar är inget ord jag använder speciellt ofta men det är inte långt ifrån att jag hatar det där jävla stället, och allt annat vad arbetsförmedling och alfakassa innebär. dra åt helvete.
jag vill bara ringa och skriva ut mig därifrån nu med desamma!! men det fungerar ju tyvär inte så i längden.

jag är väl förfan lika tillgänglig i skåne som i sandviken, ska jag sitta hemma på mitt rum och rulla tummarna varje dag jag är arbetslös för att det kan dyka upp ett jobberbjudande med posten, det har ju förfan inte dykt upp något jobberbjudande eller något annat vettigt från det där stället sedan jag anmälde mig i maj så varför skulle det göra de under de här fem dagarna?? oros, det tar två timmar att sa sig från skåne till sandviken om man behöver så jag känner mig rätt tillgänglig där nere också. men tydligen inte!!
nu är jag arg, att en menlös snubbe ska behöva förstöra äns dag. grrr. nu ska jag sätta mig i solen en stund.



                                                                    jag saknar oss ! men snart är det måndag :)



upptäckte precis dagens positiva: tack och åter tack skatteåterbärningen!!! mer klirr i kassan än väntat! TACK!




kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback