28 augusti.

jag är verkligen mindre bra på att blogga.
men det gör det samma, senaste dagarna har jag jobbat. jobbar sex dagar av sju denna
vecka vilket känns förträffligt bra för mig! :)
imorgon är det den årliga sommarfesten i ginborn som jag och min käre vän emelie styrt upp.
en sen sådan, men jag gissar att den kommer bli lika bra som föregående år iaf.

ikväll blir det lugnt, ska vara barnvakt åt maja så vi får se vad vi hittar på.
ett mc donalds besök om jag känner den flickan rätt! :)
sitter på jobbet nu också, ska nog gå ner och röja undan lite på kontoret.
ser inte alltför bra ut där!

förövrigt går alla mina tankar till fredrik och hans familj.
fortsätt att kämpa !
sköt om er! / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback