2 augusti.

jag börjar med att säga tack, ett stort sådant. TACK.
återigen tack emelie för en underbar present, tack emelie och kvinnliga delen av familjen ljunggren för en underbar helg, tack göteborg för den fina stad det faktiskt är, tack U2 för ett framträdande som skänker värme hela vägen till hjärtat trots ett iskallt göteborg, tack för musiken som får ett fullsatt ullevi att glömma världen utanför, tända sina mobiler och tillsamt bara vara för en stund. tack! det är mäktigt. 

utav det som står ovan behöver jag nog inte förklara mer egentligen, jag har haft den underbaraste helgen på länge.
det har varit skratt som aldrig tagit slut och minnen som får en att le bara av att tänka på dem.
karusellåkande tills tårarna rann ner för kinderna av skratt och lycka och en helg där man hunnit med att njuta och vila trots att vi inte suttit stilla en sekund...
vad med kan man begära?

nu väntar sju dagars jobb, sen äntligen, på måndag den tionde augusti får jag träffa min andra hälft igen.
den fantastiska person som får mig att känna mig lite mera hel. all kärlek.

jag ligger här på min alldeles egna säng igen, har tänt några ljus mest för sakens skull, musiken strömmar hur högtalarna och allt känns sådär rofyllt som det väldigt sällan gör. tågbiljetten är bokad och jag längtar.
ta hand om er. / p.

kommentarer
Postat av: annie larsson

Peggy & skidorna är ett:)

Vad fin din blogg är!

2009-08-05 @ 17:39:57

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback