19 augusti.

soliga dag, legat på josses altan och solat och snackat skit med flickorna och johan!
lagade mig god mat när jag kom hem, klyftpotatis, kyckling och kantareller!
nu ligger jag här och vilar innan det är dags att snöra på sig fotbollskorna igen! roligt! :)

nästa vecka har jag fått en del jobb hos pappa vilket känns förträffligt bra.
lockar lite att jobba på lördagen också faktiskt.. att jag är i behov av varenda krona just nu är bara lindrigt sagt.
sommaren går mot sitt slut, folk åker tillbaka till det som numer är deras hemma, andra städer och egna lägenheter.
hösten kommer att ramla in och jag ser nästa lite fram emot gula löv, lagom kalla dagar, mössor och stickade tummvantar.
för att inte tala om halsdukar, doften i skogen, 25manna och mandariner. det har sin charm.

nu ska jag byta om och åka iväg och sparka boll med alla stjärnor på skogsvallen!
jag bjuder på en bild från lördagens olympiad!



behöver jag äns nämna att jag saknar honom ?

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback