18 augusti.

jag startade dagen med att vakna för tidigt, somnade om lite och gick sedan upp
för frukost och att göra mig klar. jag tog min vän opeln till stan för att som sagt
besöka arbetsförmedlingen. inte ett dugg klokare blev jag.
spanade stort efter den otrevliga arbetsförmedlaren jag fick prata med i telefon men tror
dessvärre inte att jag fann honom, och tur var väl kanske det för hans egen skull så slapp
han få höra hur otrevlig han faktiskt är.

när jag väl kom hem igen tog jag mitt förnuft till fånga och tog mig till springspåret.
det blev en väldigt regnig vända i spåret idag då himlen bestämmde sig för att öppna sig lagom
till jag satt mig i bilen. ett varv i långa spåret och sen väntade en välförtjänt varmdusch!

för en stund sen stoppade jag i mig lite lunch och nu ligger jag här och vilar lite.
har kurat in mig i filten men ska snart ta mig i kragen att återigen göra mig klar och ta
på mig lite vettiga kläder för sen väntar en lite roadtrip tillsammans med mami! :)
saknar min älskling !! :)

kommentarer
Postat av: Anonym

Hey Poggy!

Hoppas att allt är bra med dig, länge sen vi sågs!

Hälsa Robinho och resten av folket. Kram Jonas.

2009-08-18 @ 21:57:35

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback