15 augusti.

det var längesedan nu, den senaste veckan är spenderad i skåne hemma hos min kärlek.
vi var till köpenhamn en dag, gick på tivoli och hade en underbart bra dag. vi har varit barnvakt
till robins småkusiner vilket innebar legobygge och massa bus hela dagen. annars njutit av att äntligen
få vara tillsammans, ätit god mat och bara tagit vara på tiden.
jag kom hem igår kväll, syster hämtade mig i gävle och sen en snabbis hem för att göra mig i ordning,
sen cykla iväg och till fia på stan och spendera kvällen med favorittjejerna. 
tack för en kväll med lite skvaller, lagom med vin och mycket skratt! underbart.

just nu sitter jag på jobbet, ikväll ska jag på 25årsfest med OS-tema. kommer nog bli bra!
saknar mitt hjärta något enormt, men det kommer något bra ur allt, så även ur att sakna även fast
vissa stunder är jobbigare än andra.

en annan dag dyker det förmodligen upp lite bilder. ta hand om er.
/ peggy.  

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback