fortfarande 24 april.

okej, min klassiska beslutsångest finns kvar. eller ska jag säga mina klassiska köp utan att tänka efter och sen ångra sig? det var längesen det hände nu så jag trodde jag hade vuxit i från det... men ack. trots att jag kört övertalningsförmågan med mig själv hela dagen och många andra också gjort det har jag bestämt mig för att använda mig av den 14 dagars ångerrätten.
så just nu väljer jag att istället använda min gamla älskade telefon som ständigt tror att headset är ikopplat. men den får vara min trogne kamrat igen obestämt tid framöver.



peggy. säger:

neee velig är jag ,som alltid. men vadå säg att ja gör rätt nu då, så ja inte köper nåt ja inte vill ha

tänk o köpa ett par jeans man inte vill ha? de är väl korkat!

- emelie ' säger:

jaa klart de är korkat..

å är du missnöjd o känner som du gör så lär du väl byta. telefonen är ju endå som en hel av än, du kan ju inte vara missnöjd me den då

peggy. säger:

nä så känner ja med, de är ju liksom äns andra hälft i livet så de känns ju som att det ska klaffa liksom, tänk o dela livet me nån man stör sig på från första dan! de går ju aldrig

- emelie ' säger:

haha.. nee man man kan kanske lära sej tycka om efter ett tag ;P men ingen idee att chansa ;D

peggy. säger:

jo de e ju sant, men för att lära sig tycka om efter ett tag måste man nog tycka om en liten del av det hela riktigt mycket från första början

- emelie ' säger:

ja men precis ;D

peggy. säger:

härligt konstaterande!

de var ju dräför jag lärde mig att tycka om dej till slut, för jag föll för din gamla audi där från första mötet liksom ;D

- emelie ' säger:

hahahaha.. fyyy fan för dej asså !!!!


mia&klara nivå på den där diskussionen.
nej imorgon väntar jobb, det ska bli roligt! äventyrarna var länge sen nu!
familjedag åt vattenfall, jag och kidsen ska köra elbilsrally. muhaha.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback