5 april.

det är söndag idag, igår var det trapphusfest i panget igen.
bajapäron-shots, jultema så man fick dricka upp all glögg som fanns kvar, pepparkaksbak, och kylskåpspoesi.

sov länge idag, har nog inte sovit så länge på hela säsongen men det kändes skönt. välbehövligt så att säga.
har jobbat varje dag sen förra fredagen så jag kännder att jag håller mig så långt från branäs som det är möjligt idag.
ska dock snart dit och se till att våra praktikanter får skjuts till bussen som går från bränas så fram till dess spenderar jag dagen i sängen med lite pärlande, lite one three hill och annat tidsfördriv.
borde egentligen städa mitt rum men det känns ju sjukts överskattat när man väl har en nästan helt ledig dag.

har fortfarande inget jobb till sommaren vilket känns sådär lagom kul.
har sökt massor men inte hört något alls tyvär! morr.

ser fram emot att komma hem till sandviken igen faktiskt, till mitt rum!
träffa alla igen och ta en lååång fika på stan! :)

nej gott folk nu blir det lite musik och målning av naglarna.
ta hand om er.

kommentarer
Postat av: anna

Vilket datum kommer du hem? :)

Synd att du inte är i viken över påsk, jag ska hem på onsdag!

Har du bestämt film-outfit?

2009-04-05 @ 22:43:42
URL: http://annahallbergs.blogg.se/
Postat av: emmalu

jag har inte heller na jobb hemma?

vad ska vi ta oss till? :)

2009-04-06 @ 08:51:41
URL: http://emmalustig.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback