27 april.

för att uppdatera min telefonhistoria så bytte jag till den andra mobilen.
jag fick en ny, en silver som jag vela ha. jag kom hem, skickade några sms, fungerade den? JA.
jag ringde några samtal, fungerade den? NEJ. kan vara en fördel tycker jag om dom jag pratar med hör mig och jag hör dom.
så idag fick jag åka in till valbo igen, fick jag en ny telefon? JA. Fungerar den som den ska? JA.
den är däremot brun, men den är fin så det gör inget.

annars har jag ägnat dagen åt att träna fotboll vilket var förträffligt kul!
imorgon har jag träning igen och det känns bra att det känns roligt att spela fotboll igen.
på onsdag ska jag däremot hoppas över fotbollen och istället ta hand om kidsen på hammarkottarna sen blir det kanske att träna själv efteråt.
och på torsdag, vad händer då? jo jag flyger iväg till skåne, äntligen!
ska spendera massa dagars tillsammans med robin och sen tänkte jag och emma försöka styra upp något tillsammans med lite fler godingar som bor där nere!

och imorgon ska jag cutta håret, wii det är på tiden!
också är sanna hemma så jag hoppas kunna klämma in en träff med henne också! :)
ta väl hand om er gott folk!
/ peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback