24 april.

fredag, jag har gjort ett besök i valbo idag.
köpte en ny telefon, köpt den billigaste jag hittade. stog och valde mellan den och en som var tusen kronor dyrare.
jag ångrar lite nu att jag inte köpte den andra, fast sen påminner jag mig själv om att med min ekenomi, min arbetslöshet och att jag engentligen bara har den till att ringa och skicka sms får den här duga ett tag framöver. 
 
på torsdag åker jag till malmö, bara en tågbiljett dit kostar runt 800-900 kronor så jag kanske gjorde rätt i att köpa en telefon för tusen kronor istället för tvåtusen.
morr, och min räkning på utbildningen kom alldeles passande också! not!
uhu kan allt bara sluta handla om pengar, jag blir så trött!!!!

nej positivt nu! / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback