23 april.

jag saknar er !!!
hanna ringde igår, jag saknar henne. en härlig, rolig, högljudd tjej som bor på tok för långt härifrån!
pratade med carl idag, en av de klokaste o mest omtycta karlstadsbor jag vet! kanske är jag också en av få som kallar carl för klok, men det gör inget. han är bra och jag gillar han!
saknar många andra filurer också, hela ligan faktiskt. men det är så, det är så det är när säsongen tar slut och jag tror aldrig det blir lättare, hur många säsonger man än gör.
det jobbigaste av allt är att de två som delar den största platsen i mitt hjärta båda två är på tok för långt härifrån.
tyskland och skåne.. jag blir tokig. jag vill ha er här, nu nu nu.

jag har åtminstonde fått träffat kimen idag, åt påskgodis och satt och snackade skit vid köksbordet i vita huset! på söndag blir det tacosmys i soffan som alltid förut!!
nu ska jag byta om och kila ner till jernvallen och träna fotboll, holmis skulle ta med en skottkärra för mig vilket känns förträffligt bra ;) ta hand om er! / peggy.


my gang !

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback