22 april.

jag har spenderat förmiddagen hos mormor och morfar.
städat min bil, fikat och ätit lunch.
bilen borde även tvättas utvändigt men det får bli en annan dag. det är ju nära till macken..

ska snart ta mig i kragen, ta på mig vettiga kläder och kleta på lite smink sen blir det nog en vända till stan och och arbetsförmedlingen. woho. not.

ska ringa syster även, för ikväll blir det taco taco med ida och jonas hägglund!
sköt om er. emelie kom hem, mina lediga dagar är mindre lediga när du är hemma :P
/ peggy.



erik hassle - hurtful
ja, tack.


kommentarer
Postat av: Anonym

men gå in på coopan & frgåa efter danne (livs chefen)och säg att du är en gla tjej som gillar jobba ;P flörta lite o ge han ett cv!

annars så kan du vinna på en trosslott & komma hit o hälsa på :)

2009-04-22 @ 13:09:32

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback