21 april.

jag är hemma i sandviken nu, kom idag.
har packat upp alla mina grejor och fixat så jag slipper tillbringa närmsta dagarna i ett stökigt rum.
fick en glad överraskning när jag kom in på mitt rum, min andra hälft emelie har vart här och lämnat massa påskgodis när jag varit borta så nu trycker jag i mig kinderäggschoklad!! gott ;)
 
söndagens avslutningsfest var hur grym som helst, hade fantastiskt kul och alla gick verkligen in för filmtemat!
det kommer lite bilder här på bloggen eller på facebook en annan dag, orkar inte med det nu :)

funderar på vad jag ska ägna kvällen åt, tror det blir att vara hemma, ögonen är trötta efter dagens bilfärd.
mamma kommer hem snart också, hon skulle jobba länge idag så jag har burit saker tre trappor alldeles själv.

det känns sådär att vara hemma, lite ensamt. alltid lika jobbigt när säsongen tar slut och alla fina vänner drar iväg åt olika håll. efter några tårar, mycket skratt och massor av kramar så inser man att sverige faktiskt inte är större än att man kan styra upp saker när man vill ses bara man planerar lite :)
mitt hjärta är även påväg hem till skåne nu, tomt tomt kommer det att bli med han så långt borta. hua ligen.

imorgon väntar tacos tillsammans med systeryster och kusiner.
jag återkommer förmodligen lite oftare nu än förut eftersom jag inte kommer ha något bättre för mig på dagarna.
haha :P
sköt om er! / peggy.

kommentarer
Postat av: Anonym

antigen är de min datorn som är välldigt seg att udt. för för mej står de iaf 2008 nu med.

2009-04-22 @ 08:22:00

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback