12 april.

igår hade jag säsongens sista skidlektioner. avslutade dagen med ida 3 år vilket var helt okej! :)
sen var det skidlärarnas snowshow som stog på schemat, hur kul som helst och vi var duktiga!
sen var det bara utstämpling och afterski som väntade! grymt afterskiband och lagom med alkohol!

idag har jag packat alla mina saker, städat mitt rum och hjälps åt med dom andra att städa resten av huset.
det är inte riktigt klart än, jag har en paus i städandet av badrummet.
jag och annie tog även en lunch på trappen i form av kycklingrulle med fetaost från pizzerian mitt emot!
så snart bär det av mot älgen, en av stugbyarna uppe på toppen där vi ska tillbringa den sista veckan!
det kommer förhoppningsvis bli soliga, roliga dagar med massor av fest!

så om en vecka och några dagar är jag hemma igen, ska leka med mina kära vänner då!
ta väl hand om er gott folk så ses vi snart!
puss o kram. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback