30 september.

sista september idag. kom hem inatt, sov helt underbart skönt i min säng.
dagen har jag spenderat i soffan tittandes på andra avenyn i massor.
tankat en massa bra musik och beställt lite nya böcker.

september månad har nog aldrig gått så fort, det har varit den bästa september någonsin.
helgen i berlin var kanon, underbart sällskap!

löven ute är gula, det är mörkt och det är mysigt.
jag köpte en ny mössa igår, mysig den också.

nu ska jag åka hem till eva och kolla på massa avsnitt av one three hill i min favorit soffa.
synd att kimen inte är hemma bara.
återkommer kanske senare.
ta hand om er.

kommentarer
Postat av: jonas.

trevligt att du kommit hem peggylou! har varit lite tomt i sverige faktiskt :)

2008-10-01 @ 18:27:37

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback