26 september.

fredag idag, de senaste 26 dagarna har jag inte haft en aning om varken dag eller datum.
underbart!
jag är svensk igen, sitter på arlanda och ska snart flyga vidare till berlin.

kan inte säga annat än att afrika var alldeles alldeles underbart!!
vet inte rikigt vilka ord jag ska använda för att beskriva en månad i tanzania och på zanzibar..
sett massa lejon, elefanter, giraffer och andra djur man kan tänka sig, pumba och flodhästar!!
sett delfinerna i havet, badat i ett hav som äns inte svalkade, spelat kubb med masajerna och haft
det hur bra som helst!
när jag är hemma i sandviken igen kommer det upp en massa bilder för den som vill se!

blir hemma två veckor nu, höst och mys sen flyger vi iväg till thailand!
härligt härligt !

sitter på arlanda som sagt.. emelie har blivit hämtad av lena och jag väntar på att mitt flyg ska lyfta.
några timmar kvar vilka jag sysselsätter med internet, telefonsamtal och kanske ett besök på donken! ;P
jag återkommer en annan dag!
puss kram / peggy


kommentarer
Postat av: emmalu

de vet du honey ;D när du kommer hem måste vi hänga. saknade fast dej och emelie när ni försvann. vart inte lika roligt då, haha :D

2008-09-28 @ 22:53:55
URL: http://emmalustig.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback