1 september.

om fyra timmar åker jag till arlanda.
sen blir vi afrikaner :)

sitter och läser fröken lustigs blogg. får ett stort leende på läpparna! :)
kan bara konstatera att sista helgen i sandviken på ett tag blev sjukt lyckad!
var hos kalas hos kimen igår.. nästa gång vi träffas blir någon gång i november..
i thailand för övrigt. tanken känns lite märklig! :)

nu ska jag fortsätta med packningen.. det går faktiskt inget vidare.
inte min starka sida att packa, man vet ju aldrig vad man ska ha med sej.
nej nu ska jag ta mig i kragen innan jag lämnar sverige.
ta hand om varandra, så ses vi när löven blivit oranga, kylan tränger sig på
och man får springa runt och mysa med stickade tumvantar och halsduk.
/ peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback