tisdag.

återigen ligger jag i min alldeles egna säng med datorn i knät.
det känns bra faktiskt, snart ska jag spendera sju veckor i thailand och är
det något man alltid saknar så är det sin egna säng.

jag har spenderat kvällen inne i gävle hos kusin hanna i nya lägenheten.
vi har ätit tacos, glass, marränger och chokladsås tillsammans med ida, chricken och frida.
trevlig kväll med många skratt!

har även spenderat en del av dagen tillsammans med mea lu.
först utklassade hon mig i betapet och sen blev det falukorv och mjölkmakaroner i byn.
så bra som jag var på betapet var emma på att göra makaroner.. men med lite ketchup blev det
en delikatessmåltid !

nu väntar två avsnitt av one three hill på mig.. eller kanske tre.
får se hur länge man orkar hålla ögonen öppna ;D
sköt om er vänner, jag återkommer förmodligen imorgon.


kommentarer
Postat av: anna

men orka släpa en kundvagn upp för mördarbacken, de blir ju jobbigare än att gå en miljon vändor :)

2008-10-07 @ 22:53:23
URL: http://annahallbergs.blogg.se/
Postat av: emmalu

vadå klaga på min matlagning ;D men okejdå. jag suger på de där. så nästa gång kockar du!

2008-10-08 @ 00:21:19
URL: http://emmalustig.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback