tack årsunda.

dagen börjarde med att jag blev väckt av att mina kära telefon ringde.
klockan var i och för sig halv elva så det gjorde egentligen inget.
nu går jag på ipren och iprensalva hela dagarna. fotjävel.
ursäkta svordom men jag blir så trött.

men dagen har varit innehållsrik, lunchandes på aldos med pappa, peppe och storasyster.
sen spelat wii hemma hos mea lu i årsunda, jag var sådär bra.
pappa lu fixade även min dator, jag en timme senare dampade och det gjorde datorn också
så det var bara att återvända till årsunda och pappa lu för att fixa den igen.
nu fungerar den som aldrig förr. TACK!!

annars har jag kollat på mina lönebesked och förstår väl sådär mycket..
får nog ringa lönekontoret imorgon så jag får lite koll på de här.

förövrigt är allt på topp, till och från men oftast till.
jag blir glad av höstsol och bra låtar i stereon!
däremot blir jag fundersam ibland, och minnen och tankar bara ramlar över mig när jag minst anar det.
illa. jag önskar och hoppas saker, mest i hemlighet och ibland vet jag inte äns om jag hoppas för att jag
vill eller för att jag borde. galet !
björn rostenström på lördag sen bär det av till thailand.
och när jag kommer hem igen är det vinter, och vinter innebär att det bara två veckor kvar till branäs!
jag bara längtar tills man får komma hem trött o jävlig och bara lägga sej ner o mysa framför sunes jul
tillsammans med älskade lortiga skidlärare och dricka thé och äta pepparkakor med lotta :)
underbara tider!

verkar dåligt att jag har chip's challenge, yatzy, pipe dream, tetris och diverse andra spel på min dator nu.
back in the 1990 och det kan väl inte bli bättre!
nu ska jag spela lite spel. men jag kanske återkommer senare. ;P
/ peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback