lördag.

sov länge idag, härligt!
stoppade lite frukost i magen, tog mig en dusch och åkte till systemet.
vinet ligger på kylning sen så får vi se vad kvällen erbjuder.

hänger numer, precis som förr, även på blocket, hemnet och bovision.
precis som lena! haha. letar ett boende till mig, skåne och favorit annie larsson
till vintern. hyrutetthusåtmigiransby.nu

lite smått rastlös nu faktiskt, min fjärilskontroll till stereon har bestämt sig för att vara ur funktion.
trots nya batterier, det känns sådär bra för mig.

imorgon ska jag på femårskalas igen, kusinvitamin ifrah blir en stor tjej!
har köpt söta presenter till henne i afrikalandet :)
om man skulle få lite mat i magen dagen till ära kanske..
eller ägna all sin tid till att övertala mea lu att saker blir vad man gör det till ;)
ta hand om er. / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback