fredag.

återigen en regning höstdag.
jag har lekt med emma, varit en sväng till valbo också har vi har lärt oss saker. tack vare william!
övning ger färdighet och vi är lite bättre än igår på photoshop nu.
haha :)

kvällen spenderad i ytterbyn hos chricken.
tacos och gucamole!! som jag längtat!
myst med katterna, skrivit ord med bokstavskex och sovit på soffan, såklart!
lite av min grej att somna i soffan faktiskt.

även pratat en massa i telefon idag, lagt in en annons på blocket även.
verkar dåligt!
så nu hoppas jag på det bästa och att många ringer till jonas ;)

förövrigt har jag snott döskallen på min blogg, av några kära vänner.
men man får sno av vänner har jag hört..! åtminstonde låna på obestämd tid.
nej vet ni vad, nu ska jag sova! bloggen är inte klar, men jag jobbar på det
när jag känner för det och inte har något bättre för mej.
sov gott. / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback