abandon.

igår somande jag gråtandes till one three hill.
det är illa, riktigt illa. men man är väl inte mer än människa.

idag har vi quizat, vi var sådär bra. mer pizza åt folket åtminstonde!
på lördag ska vi vara tjocka igen! :)

förövrigt vet jag varken in eller ut, fram eller bak, upp eller ner.
ibland hittar jag mig själv med en hel hög av tankar som bara ramlar över mig
med en och samma gång och jag vet inte alls vad jag ska göra för att förstå mig på eller
få dom att ramla vidare ner från mig.
det är underligt, nästan lite jobbigt ibland. kan man själv inte veta vad man själv behöver?
ibland känns det så. på söndag åker jag till thai, ska sola, bada, njuta och bättra på afrika brännan i
sju veckor framöver. två veckor dyker en av mina favoritungar upp tillsammans med sin saknade stora syster
vilket känns förträffligt bra.

imorgon ska jag ta med mig mea lu till västerberg en sväng, hälsa på fröken ljunggren och
kolla hur hon har det i nya huset, sen uträtta några ärenden på stan för att sedan tillbringa kvällen
med matlagning tillsammans med mina favorittjejer!

nu ska jag sova lite.
gah. jag blir inte klok.


cause i'm far away from everything we knew
but all i see reminds me about you
we are face to face such a hopeless case
we go on and i pretend
i'm far away
again, again

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback