31 oktober.

idag sitter vi vid en dator for att det ar sista oktober vilket innebar att emelie maste blogga.
haha det forsta hon sa nar hon vaknade i morse ungefar ;P

solen har visat sig idag, harligt!
forovrigt sager rykten att det snoar hemma idag, gor en snoangel at mig sa blir jag glad!
och haloweenfest sags det att de ocksa ar.. dock ar det haloweenfest har overallt ocksa men har finns ingen som tanker kla ut sig till svampbob. ser fram emot att se bilder pa facebook sen faktiskt :)

vi bor inte langre kvar pa vart rum med dvd som var var raddning regniga dagar.. utan vi bytte for tre natter sedan sa nar det regnar nu malar vi malarbok, laser bocker, spelar yatzy eller ater nat. det funkar alltid!
vad som daremot inte funkar ar att det ar otroligt lyhort, nar grannen kommer hem later det som han gar in till oss.. och det kan man val ta. vad man daremot inte kan ta ar att man igar morse vaknar av att grannen har sex, hogljudt sadant dessutom! nar vi igar gick och at frukost konstatera vi till var gladje att grannarna flyttat ut och tankte imorgon far vi sova.
men tji fick vi.. for imorse vaknade vi av att de nya grannarna ocksa har sex!! vad ar det for fel pa alla som maste ha sex klockan sju pa morgonen och inte kan gladja oss andra med att atminstonde stoppa en kudde i kaften!
dessa grannar har aven nu de flyttat ut.. sa vaknar jag imorgon av samma sak sa ska jag bokstavligen skriva en lapp och skicka in under dorren. fuck of and die ar nog de enda jag kan stava till pa ett sprak vi alla forstar!

nu ska vi nog mata magen snart skulle jag tro.. sen far vi se vad kvallen erbjuder.
emelie gar ju atminstonde pa kuckelimuckmedicin fran det thailandska apoteket sa efter en ol ar nog hon lycklig!
haha :) ta hand om er gott folk!
puss kram / peggy

kommentarer
Postat av: anna

Jag vet inte riktigt, runt 17-18 december tror jag!

Haha, låter helt underbart, mina favoritgrejer på samma ställe, kombinerat med lite skidåkning. Kan det bli bättre?

Har ni fått nå sol än?

Nu är mamma och pappa i thai iaf, så dom borde höra av sig, jag sa åt dom att göra de. Vet iofs inte om dom har ditt nummer...

2008-11-01 @ 12:05:04
URL: http://annahallbergs.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback