24 oktober.

tva manader kvar till julafton.. jag ska fira julafton i branas i ar ocksa!
men dit ar det langt kvar och de gnaller inte jag over!
befinner mig pa phi phi nu, akte hit i morse efter nagra dagar pa railay, idag skiner inte solen.. men det ger mig en anledning att fa ga pa massage ;p

vi blir nog har ett tag, har bokat flyg till bangkok den 6 november for att sedan ta oss vidare till koh chang o sadar for att leva livet med slakten jansson! ska halla i kimen bucket mest bara for att hon ska fa kanna att hon lever och lite grann for att jag inte har traffat henne sen augusti!!

pa railay var livet till var belatenhet.. vi har solat, badat och blivit en burk med
rosa bodypaintingfarg rikare. livet ar underbart ibland.. och det ar nog lika bra att vi sparar det dar med att lagga upp bilder ett tag till, slippa oroa er dar hemma liksom ;)
nej ni, nu ska jag pa massage eller nat!
jag aterkommer formodligen en annan dag.
ta hand om varandra sa lange!
puss kram / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback