2 oktober.

oj vad tiden går, redan oktober.
tränade mina kids igår, säsongavslutning. har inte varit med mycket av deras säsong
i höst men kul att vara med på avslutningen trots ösregn!
var även ut och käkade tillsammans med orienteringstjejerna, tacos!! gott.
sen blev det quiz tillsammans med mea lu, näst bäst var vi ;)

om en stund blir det fem års kalas hos isak.
precis slagit in paket. han kommer bli snyggaste killen på dagis efter mina o emelies presenter :)
direkt från africa!!

pratade med saknad filur idag, alltid lika roligt!
även pratat med bränas och lite sådär. good good.
dock ingen koll alls på vart jag får bo i vinter men de reder sig nog.

kvällen erbjuder mat hos pappa.
solen skiner ute nu, ser underbart mysigt ut med alla gula löv.
önskar jag kunde ta en promenad, men tofflor är ungefär det ända jag kan ha på mina fötter just nu. illa!


förgyller dagens inlägg med några bilder!





kommentarer
Postat av: emmalu

fiiin ;D

du kan ju, när du provat i några timmar ;D

2008-10-02 @ 17:33:33
URL: http://emmalustig.blogg.se/
Postat av: ANNIE LARSSON

SARA HÄGGLUND! snart är det vinter och då ska vi åka skidor med Boris:D jag längtar! sriva några låtar (vulgära texter) några öl för mycket och vem vet damma av;) ha! massa kramar!

2008-10-02 @ 21:27:19

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback