18 oktober.

hej dar hemma.
nu ar jag har igen.. befinner mig pa koh tao, kom hit igar.
efter att ha kommit i hamn vid piren vantade en 10 minuters promenad till vanster..
sen kan man diskutera hur langa adams tio minuter egentligen ar.
men fram kom vi och gardagen spenderade vi tillsammans med adam och steven och ett torn med ol:)

forovrigt ar livet underbart. solar, badar och har det allmant bra.
imorgon ar det en vecka sedan vi akte hemifran.. oj vad tiden gar!
snart kommer slakten jansson hit vilket ska bli fortraffligt trevligt.
har inte traffat kimen sen sondagen innan jag akte till tanzania, vilket narmare bestamt var den sista augusti!

nu ska jag se hur det gar for emelie med flygbokandet.
ta hand om varandra dar hemma!
puss kram / peggy

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback