14 oktober

sitter pa koh samui nu, efter alldeles for manga timmar utan riktig somn
pa flyg, buss och bat sa ska vi inatt antligen fa sova i riktiga sangar!

annars ar allt toppen, soligt och varmt!

blir har i tre natter sen aker vi till koh tao, ska nog traffa adam t dar som jag

jobbade med i vintras, och som jag ska jobba med i vinter igen! :)


for ovrigt verkar min kara vapendragare i sodra sverige skota sig bra med fixandet

av boende till vintern!


nu ska jag lasa lite bloggar sa jag hanger med i era liv dar hemma lite grann :P

ta hand om varandra och njut av gula lov och frost pa morgonen sa njuter jag av solen, havet och varmen!

pa aterseende. / peggy.


kommentarer
Postat av: Anonym

skulle jag skaffa mig en spark så kan man väl ge sig fan på att de kommer nå us och snor den också :)

2008-10-14 @ 20:30:30
URL: http://[email protected]
Postat av: emmalu

haha oja, ja fixa de där ja ;D

passa så du inte fortsätter fjälla nu bara!

2008-10-14 @ 22:15:04
URL: http://emmalustig.blogg.se/
Postat av: lindaaq

Hej peggysue ! Läste tidningen idag, såg att de var pang pang där borta i landet, håll er borta !

Ha en toppen resa :) Kram

2008-10-15 @ 14:11:07

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback