13.15

jag har hämta mina saker hos emma nu.
sitter här och lökar lite och ska ta mig en välförtjänt dusch innan maten!
sen bär det av mot arlanda.

"hej då aftonbladet, hej då stockholm, hej då jävla jeff carling ! "
citerat från en av min och systers favoritfilmer.

besöket hos emma var bra och jag har dämpat lite av min ångest..
bra där ! även gett emma en bamsekram eftersom jag återser henne tidigast i maj nästa år.
wierd!

nu dusch sen flyga iväg till varmare breddgrader för att komma hem
till kyla, frusna vattenpölar och förhoppningsvis massa snö! underbart!
ta hand om varandra. / peggy.

älskade afrika

kommentarer
Postat av: emmalu

jag ska skydda glasögonen och kuvertet med mitt liv ;) jag lovar ;)

ha de så jävla slappt nu! så hörs vi kanske i vinter iaf :D

2008-10-12 @ 16:58:07
URL: http://emmalustig.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback