12 oktober.

söndag. jag är trött på ögat. har fått i mig frukost.
ska byta sängkläder så jag har rena mysiga nytvättade sängkläder
när jag kommer hem igen. utan brödsmulor i sängen.

ska som sagt gå till emma och hämta min cykel innan jag åker..
lämna tillbaka lite lånade saker även.. men kvinnan verkar inte ha vaknat än.

illa peggy, uha nu flyr jag.
även om det sägs att saker inte blir bättre då.
men jag provar.
nuharjagförstörtförmigsjälvigen.

förhoppningsvis sitter jag vid en dator då och då även i thai
så jag kan uppdatera och hålla koll på saker inför vintern.
om inte annat så kommer jag sakna mea lu eftersom hon blivit australienare
när jag och emeliepemelie kommer hem igen.

är det de här som kallas ångest ?
illa. / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback