10 oktober.

det är fredag och jag har nyss matat magen med lite frukost.

försöker hitta boende till vintern men det går sådär, verkligen bara sådär!
illa! ska göra något halvsmart och ringa ett samtal snart tror jag.. får vi se vart det leder.
antagligen ingen stans eftersom jag kommer få ett telefonnummer jag inte vågar ringa till.. 
men min kära vapendragare till skåning vågar nog.. om inte annat är han tvungen! :P

ska börja packa lite snart.. åtminstonde lägga fram vad jag ska ha med mig så jag vet vad
jag kan använda för kläder resten av helgen.. tur det är kallt här hemma och varmt där borta så man
slipper bekymmra sig om att tvätta i sista sekunden som vanligt :)
nej, nu ska jag ta mig i kragen, göra en playlist med massa bra låtar och börja packa lite smått.
imorgon blir det utgång med flickorna!
återkommer senare. nu ska jag ringa hundraartonhundraarton.
/ peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback