9 november.

vadret pa koh chang ar sadar.
inget regn atminstonde sa vi ligger pa beachen och vantar pa solen.
tar oss en trip till kambodja imorgon.

har haft tokkli i mina ogon tva dagar nu vilket ar sadar kul..
och ar det inte ogonen som kliar ar det halsen eller nasan. kan va sa att katterna som bor utanfor varan dorr ar de som staller till det. var precis och at middag och nar jag sitter pa restaurangen kommer han som jobbar dar med nagra piller och ett glas vatten. one, good for ocksa later han som mig nar jag snorar. han kan for ovrigt inte ett ord engelska sa det var ju bara svalja pillret och se glad ut. sa nu sitter jag har lite halvgroggig men mindre snorig :p

ska snart ta oss over till sjuan och bunkra upp med lite godis och gotta till varan bilfard imorgon. ;)
kanns for ovrigt sjukt bra att vara har eftersom jag och emelie konstaterat att sandviken verkar ha halvsparat under var vistelse i utlandet :P haha.
och till emma lu onskar jag all lycka pa resan och hoppas med hela mitt hjarta att du foljer min och emelies packningslista. erfarenhet ger kunskap, vi ar faktiskt bade ett ar aldre och mer beresta.. aven om vi skoter oss exemplariskt ser vi hur andra jobbar!! ;)

ta val hand om er dar hemma!
kan faktiskt konstatera att jag inte lagtar hem overdrivet mycket.. skulle isafall vara efter lattmjolk och tacos :)
aterkommer en annan dag. / peggy.

kommentarer
Postat av: jonas.

tacos är ju gott iaf!

ge mig grön tacosåsgrej.

2008-11-09 @ 18:29:25

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback