7 november.

idag har solen visat sig lite till och fran.
vi har atminstonde atit ris och druckit chang vilket vi gor ganska ofta.

ska som sagt ta oss till kambodja nagon dag.. det blir lite dyrare an vad vi tankt men det ar bara att gilla laget! det ar val liksom aldrig pengarna det sitter i? eller kanske den har gangen...
aja vi bor iaf sjukt bra for en billig peng och har tva sota katter som vaktar utanfor dorren, dock fick jag kasta ut den ena fran vart rum idag och en sot hundvalp som retar katterna till doden nastan. :P haha.

snart kommer stora tjocka slakten vilket kan bli en stor upplevelse i sig.. atminstonde nar kimen kommer och vi ska visa henne bla maneter, buckets och chickenburgare pa sjuan...!

far mig goda skratt av att prata med vanner hemma pa msn som verkar ha sadar mycket att gora!
hoppas viktor haller sitt ord och ger min trogne favoritblogglasare jonas en stor fet kram fran mig! :)
nej nu ska jag gora nat vettigt... eller atminstonde ska jag avsluta mitt inlagg for dagen.
skot om er och glom inte att skrapa rutorna innan ni satter er i bilen! muhahahaha!
puss kram / peggy.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback