3 november.

solen har hittat oss, inte haft en droppe regn pa flera dagar nu!
tog en bat till long beach idag, sjukt trevligt! :)

har nyss matat magen, telefonen ar inte riktigt pa min sida idag sa inga sms gar att skicka!
otrevligt tycker jag som tankte saga hej till mor och far hallberg.
sista dagen pa phi phi imorgon.. eller aker harifran pa onsdag sa blir sista dagen for sol och bad imorgon formodligen! sen vantar ett flyg till bangkok for att sedan ta oss vidare till koh chang, och en svang in i kambodja sa vi far en stampel i passet!
annars ar det som vanligt, vi hann med nagra buckets aven i lordags och saklart en chickencheeseburgare pa sjuan. haha illa illa!

har redan varit har i tre veckor nu.. helt sjukt kanns som vi kom for en vecka sen!
och nar jag tanker efter sa ar det ju som sagt den tredje idag vilket innebar att vi aker hem om precis en manad!
gosh, dagarna bara rusar ivag vilket kanns sadar, men jag har ju atminstonde en underbar vinter att se fram emot vilket gor det lite mindre jobbigt att inse att tiden har gar alldelese for fort :)

vet inte rikigt vad jag ska skriva mera, har ett jack i min fot sen en promenad pa stenarna idag men det hor ju liksom till att fa sar under fotterna for att sen fa massa sand i dom, tur camilla och josefine larde mig hur jag ska gora rent och plastra om det nar vi var pa zanzibar. ;)
nej nu ska jag lasa froken janssons blogg sa att jag ser om hon skriver nagot satyg om mig eller inte!
ha det sa bra dar hemma och ta hand om varandra!
puss o kram / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback