29 november.

jag kan borja med att saga att det har hant en hel del sen sist.
slakten har akt hem, vi hade underbara och soliga dagar med tappade kvallar pa koh samet.
sen bar det av till bangkok, marknader, shopping och lekt med grabbarna grus! adam och steve.
som vi spenderar en massa dagar med nu, vi ar tillbaka pa koh chang fast pa en annan beach!
har ar ocksa soliga dagar och alldeles for fulla kvallar ! men roligt har vi.

vistelsen i bangkok inneholl allt som en vistelse dar ska gora... vi var upp pa en bar pa 59 vaningen... daremot fick man inte ha flipflops och killar inte shorts... sa efter ett konstaterande att de skor dom lanade ut var for man och byxorna till pojkarna var gjorda for thailandare tog vi vackert hissen ner igen... atervande till kosan road dar vi kande oss lite mer hemma, jag och emelie avslutade var kvall med att aka tuk tuk hem! haha :P

meningen ar att vi ska flyga hem pa onsdag.. far se om flygplatsen hinner oppna till dess.
annars vet jag inte rikigt nar vi kommer hem faktiskt... hanger inte med for fem ore vad som sker gallande flygplatsen, tror nastan ni dar hemma har battre koll an oss! :P

na ni.. nu ska jag avsluta det har och kolla hur det gar med varan hemresa.. sen blir det filmmys med varan efterlangtade dvd som vi hyrt idag! ;D skot om er. jag ropar hogt nar jag kommer hem for da vill jag har lattmjolk och tacoooos i massor :P
pusskram /p.

kommentarer
Postat av: emmalu

later som om ni har de battre an mej iaf. jag har legat inne pa mitt hostelrum i 3 dagar nu, jag har vride kna, saklart. men nu borjar de bli battre och imorn drar jag erik och micke ivag pa en farm in the outback ;) de kan bli spannande.



saknar fan er ja. kom hit istallet for att aka hem :D

2008-12-01 @ 11:34:19
URL: http://emmalustig.blogg.se/

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback