20 november.

torsdag, igar var det alltsa onsdag vilket innebar att vi larde kimen hur man dricker bucket.
en mycket lyckad kvall faktiskt, langesen jag skrattat sa mycket tror jag. underbart.
daremot aven skrattat mej igenom stora delar av den har dagen!
aja vi avslutade kvallen i en varsinn solstol pa beachen med en ol och en chickencheeseburgare i vantan pa att froken J skulle komma hem med nyckeln till vart rum... sen ar man alltid sadar pigg nar man tar sista olen klockan fyra pa morgonen.

sa ikvall blir det en tidig kvaller och imorgon vantar battur med snorkling och grejer!

snart aker slakten J till bangkok sa vi far se vad jag och froken J hittar pa for sattyg da..
ar ju bara tva veckor tills vi ar hemma i sverige igen nu! gaah! sjukt fort har de gatt.
hoppas hinna med lite shopping i bangkok aven vi innan hemfard.. om de finns na pengar kvar sa klart ;P
ta val hand om er och halsa snomaskarna fran mig!
puss/peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback