18 november.

kimen har anlant till koh samet!
dagen tillbringad pa stranden, tyvar moln dock.
massage tva dagar irad och manikyr igar. harligt.

min forkylning vagrar ge sig men har fatt nya tabletter fran apoteket nu,
sa kanske slutar bihalorna gora ont och jag blir lite piggare.

far se vad vi hittar pa narmsta dagarna.. vi har hunnit med tva natter pa koh kod iaf sen sist jag skrev.
lugn och fin o, vi var pa snorkeltur vilket var sjukt trevligt.
hoppas aven att det blir en snorkeltur till nagon dag, jag vill simma med riktiga nemosar!

for ovrigt ar allt bra, lena jansson har fatt en ratta i vaskan! :P
nu ska jag ta ut lite pengar, sen far vi se vad kvallen erbjuder.
for ovrigt langtar jag efter sno, skaningar och annie larsson ibland ! ;P
ta val hand om er! pusskram ? peggy.

kommentarer
Postat av: jonas.

låter härligt!

synd för dig att jag är snäppet värre, jag har blivit biten i handen av en nemofisk!

beat that if you can!

Cheerios!

/j

2008-11-19 @ 18:09:23

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback