13 november.

slakten jansson kom fram valbehallna fast nagra timmar forsenade.
dock tog dom med sig solen vilket kanns underbart!
inte haft ett moln pa himlen dessa dagar :)

idag har vi varit pa elefanttur, ridit elefant och badat med elefanterna!
helt galet kul!

igar tog vi med oss emelies moster och morbror och drack bucket, spelade biljard och lite sant.
jag och emelie holl ut langst och avslutade givetvis kvallen pa sjuan! 20 bath for en chickencheeseburgare..
kan man hitta billigare fyllemat? ;)

imorgon tar vi en bat till koh kod, dar ska vi forhoppningsvis snorkla i massor! hitta nemo vill jag gora :P

underbara dagar, langtar faktiskt till vintern anda. traffa alla mina parlor som ar sjukt efterlangtade!
men forst nar jag kommer hem ska jag ata massa julbord pa axmar med varldens basta pappa:)

forovrigt har jag aven byggt massa fina sandslott med isak! :)
ta hand om er! / peggy.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback