uttråkad.

inte så mycket att skriva egentligen.
konstaterar ännu en gång att det är tråkigt att vara ledig när alla andra jobbar.
jag har dock fått lite saker gjorda idag åtminstonde.

imorgon är det klippning som gäller.
en lunch med fröken hallberg ska förhoppningsvis också hinnas med.

på måndag börjar arbetet igen, känns bra att pengarna kommer börja rull in igen.
två veckors jobb plus en helg sen åker jag och annie ut på bus i landet.
kan bli hemskt tappat när vi ska försöka ta oss nån stans faktiskt.

vaccination om två veckor. och om den trevliga killen jag pratade med på telefon
kanske kunde ta och skicka den där offerten till mej så vi kunde säga let's go to zanzibaaaar.
ge mig nu nu nu.

jag hade ju hoppast på att få paket från cdon idag, men ack.
men imorgon kommer nog min favoritserie nerstudsandes i brevlådan :P
nu ska jag snart åka iväg och träna mina kids!
adjö på er.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback