strimmor.

jag lyssnar på lasses nya singel, den är bra.
fast jag antar att det är som med de flesta låtar, att den bara blir bättre och bättre ju mer man lyssnar.
ju mer man funderar och ju mer man förstår.

magen kurrar, ska laga lite mat sen åka iväg och spela match.

betalat lite på resan idag, imorgon väntar vaccination.
det känns overkligt, har nog inte riktigt insett än att jag faktiskt ska få uppfylla något jag tjatat om sen jag var en liten trollunge! :)

förövrigt är det mesta bra, jag hamnar i nån liten svacka ibland av funderingar i massor, men jag inser att det inte är så stor idé att fundera.. jag kommer ju liksom aldrig fram till något ändå? som vanligt.
så jag försöker göra det bästa av saker, umgås med dem jag gillar och helt enkelt göra det jag känner för :)
det går inte alltid så bra, men jag jobbar på det!

nu måste jag verkligen laga mat, lika hungrig som bruce i hitta nemo.
sköt om er.
puss kram peggy




kommentarer
Postat av: Emil

Ja men vadå? Tårarna var ju nära ju! Stog o stirrade på hur blodet bara forsade fram!!! Smärta! : ) Tur du inte blir skrämd av min kvinnlighet då ; )

2008-05-20 @ 23:28:00
URL: http://emilun.blogg.se

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback