snö.

igår den 17 maj så snöade det i sandviken.
och ja, det är sant och det var kallt!! grr, ge mig sol.

förövrigt var det en bra dag med en trip till valbo, lite påhälsande hos alla mina äventyrare i högbo, fotboll i kylan och fest med gamla kära vänner, kan det bli annat än bra om man inte träffats sen i november?
jag hade åtmistonde sjukt kul hemma hos linda och marcus och det tackar vi för :)
kvällen slutade hemma i min alldeles underbara säng, trött och kall trots taxifärd hem.
vaknade för en stund sedan, telefonen låg bredvid kudden med ett halvskrivet sms och jag insåg att det alltid är lika bra att skriva sms tills man somnar.

förövrigt får vi se vad dagen erbjuder, jag ska nog börja med att kliva ur min säng och kolla om det finns någon mjölk i kylskåpet, ta mig en dusch så jag piggnar till och sen kanske leka lite med emelie.

jag återkommer förmodligen ikväll, gosh!
avslutar med den gamla klassikern från förr, nu vill kalven ha mjölk.
haha.
bumbibjörnskram?

kommentarer
Postat av: Natalie B

Var gärna med i min tävling! Stor vinstchans eftersom det är få tävlande!

Postat av: Emil

Haha, man får tacka så mycket. Vi tyckte att alla andra i filmen var så jäkla snälla o söta, så då ville vi vara lite rebeller. Även om jag inte riktigt passar som rebell har ja fått för mig ; )

2008-05-18 @ 17:14:05
URL: http://emilun.blogg.se

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback