regnigt.

grått och regnigt idag, trist.
har åtminstonde vart med mami och kollat på ny lägenhet, sen var vi på kalas och åt tårta,
chokladtårta! gott gott :)
ska snart skjutsa in henne, moster o morbror till valbo på 40årsfest sen ska jag dejta min vän emelie i valbo en snabbis. ska även försöka lura henne att äta kvällsmat med mig så jag slipper svälta :P

imorgon ska jag jobba på äventyret, wiho. klättra i träden lite ;D
förövrigt ett stor plus till emelies kuckelimuckmedicin som gjort underverk med min hals.
jag tror stenhårt på att det var den, glassen och en alvedon mitt i natten som gjort att jag nästintill mår som en prins idag, bara lite ont i halsen när ja gäspar :P fast teoretiskt sett kanske jag borde må som en prinsessa?

aja jag hoppas på att systemet i valbo har en baja päron åt mej så jag får dricka mjölkiga drinkar imorgon.
annars vet jag att emelie har ett mycket fint utbud av alkohol hemma som är perfekt att använda för mjölkiga drinkar ;)

if i lay here, if i just lay here
would you lie with me, and just forget the world


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback