planer.

vaknade för en stund sedan.. precis ätit frukost och nu sitter jag här och samlar krafter.
har lovat mamma att hämta bilen på resecentrum.. hade däremot inte förberett mig på ett ösregn.
till saken hör den att jag även måste lämna huset senast halv ett för det är visning idag igen.. så jag kan inte vänta på att det ska sluta regna innan jag går heller. typiskt!
det var åtminstonde skönt med sovmorgon :)

igår var emelie här, vi planerade hösten och insåg att vi inte måste spara pengar, utan jättemånga pengar!
gosh, vi får göra vårt bästa.

men åh, det regnar verkligen ute. jag kommer bli blöt!
och vart ska jag ta vägen sen när jag hämtat bilen, är jätteblöt och inte får åka hem?
o alla jag känner jobbar :P typiskt igen!!
nu hade jag behövt en såndär bra vän utan jobb som man kan våldgästa precis när man vill :D

jag ska få se på lejonen och stjärnorna i höst ! :D
får se vad dagen erbjuder, inga större planer mer än att titta på fotboll i regnet klockan tre.
ta hand om er. / peggy sue


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback