natt.

idag har jag konstaterat att dagarna på sandvik går fortare än förra sommaren.
jag vet inte varför, men det är positivt.
jag har quizat med mina trikåpojkar efter jobbet, vi var inte bäst, men nästan.
ramlade även in söta och mindre söta balpar på kharma till slut.
jag kände mig gammal och fel klädd så jag åkte hem.. eller så var jag bara trött och hade inte alls räknat med att åkt dit överhuvudtaget :P

nu är jag åtminstonde hemma i sängen, dags att sova.
imorgon förtjänar jag lite sovmorgon efter dagens hårda arbete..
äventyrarna 10-12 och sandvik 13-22.15. tackaaar, pengarna rullar in som aldrig förr!

jag vill ha en egen lägenhet, fast jag vet att jag borde bo hemma för att ha råd att resa under hösten..
och om jag är borta hela hösten, varför ska jag då ha en tom lägenhet i sandviken undrar ni.. och när jag ska leka skidlärare igen i vinter.. varför ska jag då ha en ännu tommare lägenhet hela vintern? JO för att jag vill och för att jag vill ha ett hem som känns som HEMMA när jag väl befinner mig i sandviken..
åh, typiskt! ibland vill jag vara fem år, slippa fundera över mycket mer än om nalle phu skulle bli stark av bamses dunderhonung och om snömaskarna blir vanliga maskar på sommaren.
det vore enkelt!

nu ska jag sova. sova är bra. då får man drömma.


jag har härjat krig i huset, jag har härjat krig i mig,
mina ögonlock är tunga nu, snart drömmer jag om dig,
snart drömmer jag om dig




kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback