mitt.

helgen är över, jag har precis kommit  hem från emelie.
annars har jag tillbringat dagen med att springa i skogen. gosh!
också har jag hunnit med en glassdejt på stan med anton.

även visning på mitt hus idag, vadå ska nån annan bo i mitt rum nu?
konstigt, det är ju liksom mitt.

ett mess av annie idag, klockrent! me miss!
saknar emmorx2 också faktiskt, och karlstadbor med krulligt hår,
och karlstadbor utan krulligt hår, och lottis, och adamar, och robinar och kanske skåningar. :P

imorgon ska jag börja jobba, började i måndags egentligen men haft ledig vecka nu.
eftermiddag hela veckan alltså! ska ringa alla jag känner och några fler när jag får tråkigt framåt åtta-nio på kvällen och inser att jag inte har nån junior att bråka med i sommar! typiskt tycker jag! :P

nej nu ska jag nog ta och sova.
sov gott. / peggy

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback