mistakes we knew we were making.

gårdagen spenderades hemma hos sanna tillsammans med trevligt sällskap och massvis av skratt.
kvällens poäng till sanna som fick den största ängeln i huvudet. wierd men roligt.

dagen spenderad tillsammans med emelie, filmtittande och kuckelimuckmedicin till mig som fortfarande har en uppsväld hals. jag misstänker att karlsson på takets kuckelimuckmedicin är betydligt godare än vad emelies är men jag fick åtminstonde glass och chokladsås efteråt :P

imorgon är jag ledig, jag hoppas min hals mår bättre så jag känner ett litet hopp om att orka arbeta och gå på 25års-fest på lördag! känner att det är dags för att dricka lite drinkar och busa tillsammans med lite sandviksbor.
det har ju faktiskt inte hänt sen i, hmm, ja ni låt mig säga november. gosh!

förövrigt är allt ungefär som vanligt, drömmer om det mesta och ingenting, har väl ungefär tre låtar i spellistan som spelas om och om igen, drömmer lite till och funderar över varför allting alltid ska handla om pengar.
ibland längtar jag lite tillbaka till vintern, till sagor på söndagmorgornar, gängvilor med glasspaus, fotbollsfighter i hallen och till numer väl utspridda vänner. eller så saknar jag bara den där tryggheten om att veta hur precis allt är och kommer vara. jag kanske hittar den snart igen, mest av allt vill jag nog bara ha mitt eget hem för att slippa välja om jag ska bo hos mamma eller pappa. men med mina drömmar vet jag inte riktigt hur allt ska gå ihop.
men jag önskar. 
open up your plans and damn you're free.

nu har jag äns inte tre låtar i listan, har spelat en och samma låt åtta gånger irad nu tror jag.
skärpning peggy!

det är nog bäst att jag lägger ner det här nu och säger godnatt sverige.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback