innebandy.

dagen börjar närma sig sitt slut. åtminstonde för mej som tänker sova snart.
förmiddag hela veckan plus jobb i helgen. sen åker jag ut på äventyr med den bästa
annie av dem alla! :)

en hemskt oeffektiv dag mest liggandes i soffan, sett film och massa mia o klara med emelie :P
tog mig dock i kragen framåt kvällen och åkte iväg och spelade innebandy med mitt skiftlag.
jag var bästa tjej! wiho. var bara jag som var tjej dock, men de kan vara hemligt.

hade planerat och se lite andra avenyn innan sovdags men det går ju sådär med det.
resten av sverige tänkte nog ungefär likadant eftersom sidan är överbelastad. grrr.

i veckan blir det vaccination och fixande av nytt pass.
wiho. sköt om er.
/ peggy


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback