faller.

tjugofemårsfest och utgång för första gången i sandviken sen i november.
jag hade roligt! kul att träffa sådana man faktiskt saknar ibland :D
annars har vi kvällens höjdpunkt som var "hitta nemo".
undra om någon hittade nemo egentligen, annars vet vi ju vart vi ska leta emelie :P

ibland funderar jag hur jag tänker, om jag äns tänker?
ibland är det nog lite grann för gamla tiders skull. i hopp om att få tillbaka nåt som försvann.
men det verkar ju mer eller mindre hemskt opopulärt hos många, nu får man ju inte längre prata med vissa.
gosh, hur gammal är du?

imorgon börjar jag på sandvik, jag hoppas att vi kan få byta lite så jag får fröken therese på mitt skiftlag, det skulle förgylla många dagar i sommar. :)
nu ska jag pallra mig ur sängen, kamma till mig och så småning om åka på kalas hos farmor.
åttiofem år, grattis farmor. kramas och busa lite med alla mina kusiner! det var längesen.

ett uppskattat telefonsamtal och ett plus till någon som faktiskt verkar växt åtminstonde lite grann.
sköt om er. jag saknar annie! / peggy


kommentarer
Postat av: han den där med hålen.

jag ville faktiskt visst det läsa, sen att jag skriver fel hela tiden, det får du lära dig att leva med ;)

2008-05-04 @ 16:22:10

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback