21 maj.

det är onsdag igen, dagarna går fort fast ändå sakta.
det känns som det var en evighet sen jag lämnade branäs.. ska sanningen fram är det bara en måndad och två veckor sen kanske.. det är inte så längesen egentligen. det bara känns så.

idag har vi spenderat eftermiddagen med att vaccinera oss, fått tre sprutor och två recept utskrivna.
kostade massor av pengar men det är det värt så länge man slipper komma hem med gula febern eller nåt annat underligt!

har tränat mina kids idag, tänkte träna själv efter det. men med noll motivation struntade jag i det.
faktiskt så känns allt bara sjukt jävla jobbigt just nu. och jag vill inte att det ska vara så, jag försöker välja bort det, men ibland bara finns det där, tankarna kommer och jag inser att det faktiskt är jobbigt. på riktigt.
det är nog mest bara jobbigt för att jdet känns som jag är omedveten om allt, lever i nåt jävla tomrum där jag inte alls vet vart mitt rum eller mitt hemma kommer finnas i slutet av sommaren.
och ja, jag vet att det löser sig.. men det känns faktiskt konstigt att tryggheten och nåt som alltid varit hemma till viss del redan är borta, och efter sommaren är helt borta. läskigt.

förövrigt får jag svampDAMP nu för att svt.se inte vill fungera, jag vill se sista avsnittet av avenyn.
nu nu nu. inte sen och inte imorgon. NU!!
gah.

imorgon är det torsdag, när jag har jobbat klart imorgon har jag jobbat fler dagar av veckan än vad som är kvar.
dock en massa mera timmar kvar, men det gör det samma.
för på söndag ska jag försöka få välja vart vi ska beställa lunch till jobbet och då blir det kina!
och när jag slutar kvart i sex åker jag hem och tar en dusch och sätter mej sen på tåget tillsammans med min mp3 och elaka tomten och åker till annie i åmmeberg!! örebro för er som inte är så bekant med sverige.
det ser jag fram emot!

nu har jag skrivit sådär mycket igen utan att jag egentligen vet vad det står.
men det är egentligen sak samma idag, jag behöver bara få skriva lite.
för att jag vill och för att det känns bra.
ta hand om er sov gott. / sara peggy ronja rövardotter hägglund

belief makes things true.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback