19 maj.

nittonde maj, jag jobbar förmiddag.
har varit och tränat fotboll idag, skoj!

annars är det sådär, mamma ska titta på lägenhet imorgon.
ett par vill köpa vårt hus och jag saknar min pappa.

på söndag åker jag till annie i örebro så fort jag slutat jobba, jag längtar.
få fly från verkligheten ett tag. på måndag åker vi ner till skåne och har roligt!

varför gör man saker som man inte får göra ibland?
och även om man vet att det är fel, varför vill man ändå så gärna?
jag blir galen. jag ser fram emot en lååång tågresa med annie.
och i höst än ännu längre flygresa med emelie. jag längtar!

nu ska jag sova. imorgon väntar cykeltur i morgonkylan. imorse var det vantar o mössa på.
godnatt.

kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback