kom änglar.

one three hill snurrar som vanligt i dvd.
om en timme väntar hallen och förhoppningsvis lite fotboll.


jag har hamnat i nån svacka av tomhet, all energi är som försvunnen och
jag vet inte riktigt vart jag ska leta för att hitta den igen. jag antar att den dyker
upp på samma sätt som den försvann utan att jag liksom märker det förän den finns där igen.
det är ungefär som tankarna, jag kommer på mig själv med att du finns där utan
att jag egentligen riktigt vet varför.
lars winnerbäck, påmninner mig om allt och inget och det är märkligt hur alla låtar får en att
bli påmind om saker. jag vill ha sommar och se lasse live tillsammans med emelie och tillsammans med dej!
jag får väl nöja mig med att somna till live i linköping dvd:n ikväll vilket börjar bli lite av en rutin när längtan efter allt och inget känns på tok för långt härifrån.

egentligen vet jag inte varför jag skriver, jag vet precis vad det är jag vill skriva,
förklara och få ut från mitt huvud men jag vet liksom inte hur.
det blir bara kaos och upp och ner och slutar med det jag egentligen vill säga inte alls kommit fram. jag antar jag får nöja mig såhär, hoppas på att någon mer än jag själv förstår nåt av det som står även om jag antar att det mesta är ett stor frågetecken.
ungefär som vanligt, och jag avslutar det hela med tre små ord som är enkla att skriva men svårare att tala om.
jag saknar dig.


kommentarer

skriv ner dina kloka ord här:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (publiceras ej)

blogg:

kloka ord:

Trackback